Fujifilm instax mini 8 kendi kutusunda orjinaldir. Kutusunu açmadım kullanmadım. Bana hediye geldiği gibi satıyorum. Satış sebebim ise bunu verecek kız arkadaşım yok o yüzden satıyorum.
Ürün aşağıdakinin aynısıdır. Normal fiyatı 270TL ben ise 250TL'den veriyorum.
http://urun.n11.com/aynasiz-fotograf...Q&gclsrc=aw.ds
Satış: Sevgilinize, Eşinize Çok Tatlı Bir Hediye
7
●704
- 16-06-2016, 19:35:38Üyeliği durdurulduHocam ürün hiç kullanılmadı kutusunda yeni. Zaten normal fiyatın altında veriyorum ancak 240TL yapabilirim.szxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle