• 20-03-2016, 12:19:02
    #1
    20 TL AVEA Bakiyesi Alınacaktır.
  • 20-03-2016, 12:34:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @muhammetilbas; baskasi olmaz mı acaba beyfendi. ?
  • 20-03-2016, 12:38:20
    #3
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @muhammetilbas; baskasi olmaz mı acaba beyfendi. ?
    Ne başkası olmaz mı hocam
  • 20-03-2016, 12:38:50
    #4
    ödeme yöntemleriniz nelerdir ?
  • 20-03-2016, 12:39:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne başkası olmaz mı hocam
    Bizim ev telefonundan kontör yollanıyorsa size yollayayım, hele bir sorup geleyim ben beyfendi.
  • 20-03-2016, 13:12:09
    #6
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme yöntemleriniz nelerdir ?
    Kuveyt
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ev telefonundan kontör yollanıyorsa size yollayayım, hele bir sorup geleyim ben beyfendi.
    Tabi.