• 14-03-2016, 09:42:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar midye sever misiniz ?

    PAKETLEME VE GÖNDERİM ŞEKLİ ;

    DAHA ÖNCE SADECE VAKUMLU POŞET İLE GÖNDERİM YAPTIĞIMIZDA TAT BOZULMASI VE YAĞIN MİDYE İÇİNE NUFUS ETMESİ GİBİ SORUNLAR İLE KARŞILAŞTIK.BU YÜZDEN VAKUMLU POŞET OLARAK DEĞİLDE POŞET İÇERİSİNE GAZETE VE ARDINDAN TEKRAR POŞETLENİP KUTU İÇERİSİNDE GÖNDERİLMEKTEDİR.MİDYE ÜRÜN İÇİN EN İYİ VE HİJYENİK PAKETLEME BU ŞEKİLDEDİR.


    ÖRNEK ;





    SATIŞ İÇİN SİPARİŞ ALIMINA BAŞLADIM ARKADAŞLAR BUGUN SİPARİŞ VERENLER İÇİN GÜN İÇERİSİNDE GÖNDERİM SAĞLANICAKTIR.

    Fiyatlarda yapılandırılmaya gidilmiştir.

    250 Adet 70 TL - 100 Adet ise 40 TL'dir.( karışık büyük orta küçük boy halinde )

    FİYATLARA KARGO DAHİL DEĞİLDİR.

    Sipariş vercek arkadaşlar için

    Ad Soyad
    Adres
    Telefon
    Ve Adet sayısını iletebilirler.

    Ödeme yöntemi İŞ BANKASI

    Not : Hava almadan paketlenip her ile gönderim yapılacaktır.

    MÜŞTERİ YORUMLARI :

    premete adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo ulaştı, lezzet ve tazelik bakımından memnun kaldım teşekkürler.
    Cemm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alastyr olarak bizde tadalım dedik ve öğle yemeğimize denk geldi. Oldukça sıcak ve tat bakımından da güzeldi, teşekkür ederiz.

    Kolay gelsin
    Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Midyeleri yedik, arkadaslar da begedi, yani korktugum gibi herhangi bir bozulma, eksime veya tadin bozulmasi vs vs yoktu.

    Gayet iyiydi midyeler, sadece cogunluk olarak kucuk boy midye olarak gelmis ama olsun, onemli olan tadiydi, buyuk kucuk pek sorun degildi bizim icin. Onemseyenler bu faktoru da goz onunde bulundursun.
    iyi satislar
    Laru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, 2 gün öncesinde acil olarak midye rica etmiştim. Saat 15-16 civarı yazdım. 17:30 da kargoya verildi. 1300 kilometre yol gelip taa Artvin'e 48 saat olmadan ulaştı. Midyeler hala taptaze ve çok lezzetliydi. Ne zamandır aradığım tadı tekrar bulmanın sevinci içerisindeyim Samet hocama ne kadar teşekkür etsem azdır. Çevremdeki sevdiklerime de şiddetle tavsiye edeceğim.
    candron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet lezzetli ve arkadaş iyi muhafaza etmiş teşekkür ederim bittiğin de tekrar rahatsız ederim hocam bol kazançlar...
    ali06han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Midyeler ulaştı. Çok güzel ilk defa böyle bir midye yedim.
    İyi satışlar hocam



    Midyelerimizden bir kaç görüntü ;








    BUGUN CIKAN TAZE TAZE MİDYELERİMİZ







  • 14-03-2016, 09:46:40
    #2
    Selam hemşehrim, hayırlı satışlar. Midye yenmezmi yav
  • 14-03-2016, 09:47:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hemşehrim, hayırlı satışlar. Midye yenmezmi yav
    Hele birde İzmir midyesi olunca Bakalım talep olursa eğerki toplu halde satış düşünüyorum hocam kaliteli midye daha önce bu kadar lezzetli bir midye yendiğini sanmıyorum açıkcası.
  • 14-03-2016, 09:54:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çok iyi olur alabilirim sürekli bulunduğum şehirde adam akıllı midyeci yok
  • 14-03-2016, 09:57:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Softr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi olur alabilirim sürekli bulunduğum şehirde adam akıllı midyeci yok
    Konuya midyelerimizden bir kaç görüntü ekledim, talep doğrultusunda satış yapmayı planlıyorum hocam.
  • 14-03-2016, 09:58:20
    #6
    Midye sevilmezmi yahu ancak üstünkörü konu olmus kardesim daha detay olsa nerden gelecek nerede yapiliyo adetli fiyat vs elestiri olarak algilama sakin detay olsa iyi olur

    Tapatalk üzeri mobil Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.
  • 14-03-2016, 10:08:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Midye sevilmezmi yahu ancak üstünkörü konu olmus kardesim daha detay olsa nerden gelecek nerede yapiliyo adetli fiyat vs elestiri olarak algilama sakin detay olsa iyi olur

    Tapatalk üzeri mobil Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.
    Midyeler İzmir'de temiz ev ortamında hazırlanmaktadır.Ek olarak fiyatlandırma talep doğrultusunda olucak.250 Adet Kargo dahil 85 TL olarak düşünmekteyim , karışık büyük orta küçük boy halinde.100 Adet ise 50 TL'dir.Toplu satış yapmayı düşündüğümden birim fiyatı 100 adette biraz daha yüksektir.
  • 14-03-2016, 10:11:30
    #8
    Oooo izmir'mi alirim hele talep gelsinde tesekkurler bilgi icin kardesim izmirin havasi gevregi midyesi aman yarabbim özledim ya[emoji14]

    Tapatalk üzeri mobil Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.
  • 14-03-2016, 10:14:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oooo izmir'mi alirim hele talep gelsinde tesekkurler bilgi icin kardesim izmirin havasi gevregi midyesi aman yarabbim özledim ya[emoji14]

    Tapatalk üzeri mobil Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.
    Rica ederim ne demek umarım talep olur herkez lezzeti tadar