• 14-04-2008, 00:26:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar QUAKE GF FX5500 256 MB DDR 128 BİT AGP TV ve DVI çıkışlı ekran kartı. evde duruyordu uzun süredir satıyım dedim. fiyatını bilmiyorum ama olmazsa siz bi fiyat söyleyin bakalım anlaşalım
    20 ytl'den açıyorum
    min. arttırma 5ytl
    bilmeyenler için ekran kartı bu:
  • 14-04-2008, 00:28:07
    #2
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Allah
    Uzun zamandır 256 MB ekran kartı arıyorum.
    Ama fazla param yok :S
    20 YTL'den açim arttırmaysa.
  • 14-04-2008, 00:39:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    piyasa fiyatı nekadar bilmiyorum ama aç bakalım gittiği yere kadar gitsin
  • 14-04-2008, 16:56:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    açık artırma sonlanma tarihi de belirtirsen katılıcak kişiler açısından iyi olur
  • 14-04-2008, 17:51:55
    #5
    Ne kadar kullanıldı ve ses çıkarma durumu nedir?
  • 14-04-2008, 18:06:52
    #6
    25 diyorum
  • 14-04-2008, 20:32:31
    #7
    disconnect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar kullanıldı ve ses çıkarma durumu nedir?
    aynı soruların cevabına göre bende teklif verebilirim ama açık artırmanın son tarihini belirtirsen iyi olur.
  • 14-04-2008, 22:26:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    son tarih 20.04.08 arkadaşlar..
    kartın üzerindeki fan ses çıkartıyor diye değiştirdim şuan eskisine göre iyi durumda..
    haydi baklım varmı arttıran?
  • 28-04-2008, 10:14:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar uzun süredir giremiyordum satış devam ediyor.