• 06-08-2006, 21:42:33
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    198 gb mp3 arşivi var isteyenler pm atsın
  • 06-08-2006, 22:16:33
    #2
    nasıl yanı SQL mı nedır server ıcınde mı?? nasıl bıraz acıklama yapsan
  • 06-08-2006, 22:45:19
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Benim hdd.Yani satıyorum artık hdd yollarsanız ücretli size çekip yollarım geri
  • 06-08-2006, 22:47:11
    #4
    Misafir
    nerdesin, parçalar nasıl, tagları ne alemde, albüm albüm mü yoksa rasgele parçalarmı? biraz açarsan belki taliplisi çıkar

    ayrıca istediğin ücret nedir hdd için veya kopyalamak için