• 23-05-2015, 15:39:34
    #1
    3 haftalık S6 edge var satma kararı verdim, renk siyah teklifleri bekliyorum....
  • 23-05-2015, 18:48:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Abi geçen gün s6 vardı ya sende
  • 23-05-2015, 19:06:28
    #3
    resim ve fiyat nedir
  • 23-05-2015, 19:10:23
    #4
    Satislarda fiyat belirtilmesi zorunlu

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-05-2015, 21:11:31
    #5
    fiyat alayım
  • 23-05-2015, 22:35:08
    #6
    rubyy07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi geçen gün s6 vardı ya sende
    Evet onu satıp bunu aldım şimdi bunu Sony Z4 aldım
    SaLeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim ve fiyat nedir
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satislarda fiyat belirtilmesi zorunlu
    Peki fiyatım 5000tl olsun ama teklife açığım
    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Noktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat alayım
    Aklımda fiyat yok teklifler bekliyorum diye yazdım konuya
  • 29-05-2015, 19:40:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    2000 lira peşin
  • 30-05-2015, 12:58:11
    #8
    note edge takas ?
  • 31-05-2015, 01:41:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hacı gördüm bugün aradın ama uzun yoldaydım açamadım, sonra da sana dönmeyi unuttum. Şimdi nickini gördüm aklıma geldin vallaha billaha.

    Yarın döneyim sana.