• 01-05-2015, 19:05:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Stok Tükendi
  • 01-05-2015, 19:36:44
    #2
    20TL var mı?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 01-05-2015, 19:38:49
    #3
    bcaylaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20TL var mı?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Malesef hocam sadece 30 TL şeklinde
  • 02-05-2015, 11:41:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    30tl alınmıstır
  • 02-05-2015, 11:48:09
    #5
    1 Adette ben alayım. Önce TL şeklinde olacak. Bilgileri gönderin bende göndereyim.
  • 02-05-2015, 12:11:41
    #6
    Stok 1
  • 02-05-2015, 12:38:27
    #7
    pm attım.