Merhaba arkadaşlar converse aryorum orjinal uygun fiyatlıda olur . Birebir kaliteli replikada olur. 3 adet almayı düşünüyorum eğer satan varsa irtibata geçerse sevinirim.
Ürünler kesinlikle sıfır olmalı .
Numarası 44 veya 45 olabilir . Şimdiden herkese teşekkürler.
Alış: Converse Alacağım
5
●274
- 12-03-2015, 13:00:26bakacağım hocam umarım bulabilirim .Geb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2015, 13:06:45hocam pm atarsanız sevinirim. ama ben Gaziantepde'yim umarım netten satıyordur adamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle