350 tl
16gb modelidir sifirlanmis olarak gonderecegim.
Şirket hattim icin almıştım ihtiyacim kalmadi nakit lazin dolayisiyla takas düşünmüyorum.
Resimlerde görüldüğü üzere sol alt kısmında çizik vardır ancak kullanıma ve dokunmatiginde bir sorun teşkil etmiyor. Arkasında koruma folyosu vardır.
Ses açma kapama tuşları çalışmıyor sordum 50tlye yaptırılabilir. Fiyatı uygun tuttum diye düşünüyorum. Küçükte olsa bir pazarlık olur.
Sarj kablosu ve adaptörü ile göndereceğim bende arkadaşımdan ikinci el olarak aldığımdan geçmiş akıbetini bilmiyorum.
https://i.hizliresim.com/Lp8DOa.jpg
https://i.hizliresim.com/rgX1JV.jpg
https://i.hizliresim.com/7oWDyP.jpg
https://i.hizliresim.com/P52DO6.jpg
https://i.hizliresim.com/gkv69Z.jpg
https://i.hizliresim.com/ZLj3Ok.jpg
Ödeme şekli enpara havale eft
Tel: 0553 sekiz 66 beş üç beş üç whatsapptanda ulaşılabilir
Satış: Satılık Iphone 4
3
●300
- 10-03-2015, 13:34:18Garanti ve faturası yok kargosunu ben karşılar son 325e bırakırım.DestanSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle