arkadaşlar daha üst modelinin hediye gelmesinden dolayı iphone 4 ümü satıyorum. resimlere bakabilirsiniz. yanında iphone 4 kabını, usb adaptörü ve orjinal kablosunu da veriyorum. 8gb artı arabada sarjda kullandıgım bir adet daha kabloyu da verecegım. kargoda benden. ciddi alacak arkadaşları bekliyorum
fiyat son indirilmiş hali : 350 tl
https://i.hizliresim.com/mr1qj8.jpg
https://i.hizliresim.com/Ez5Qnz.jpg
https://i.hizliresim.com/jvVzPL.jpg
https://i.hizliresim.com/2Y8vm2.jpg
https://i.hizliresim.com/BRDomM.jpg
https://i.hizliresim.com/ZA72gV.jpg
https://i.hizliresim.com/oYrnP9.jpg
satılık iphone 4
10
●736
- 25-12-2014, 22:37:20
- 26-12-2014, 09:51:35Arka arkaya mesaj yazmanızı tavsiye etmem hocam flood'a girebilir...
Cihazının orjinal aparatları olsa daha iyi olurdu, Hayırlı işleriniz olsun - 26-12-2014, 16:00:46Öneriniz için teşekkürler.Sadece adaptör orjinal değil, apple store da 49 tl bende 25 e aldığım adaptörü veriyorum. 1 adet orjinal kablo, bir adette arabada kullandığım kabloyla kılıfda veriyorum. Bence fiyat normal ama hala pazarlık yapmak isteyen varsa fiyat ve kargo konusunda rahatsız etmeyecek miktarlarda konuşabiliriz.
- 26-12-2014, 17:43:50kardeşim zaman kaybetmek istemiyorum 350 tl net direk veriyim gitsin. daha fazlası bana ayıp olur.phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle