• 25-12-2014, 22:37:20
    #1
    arkadaşlar daha üst modelinin hediye gelmesinden dolayı iphone 4 ümü satıyorum. resimlere bakabilirsiniz. yanında iphone 4 kabını, usb adaptörü ve orjinal kablosunu da veriyorum. 8gb artı arabada sarjda kullandıgım bir adet daha kabloyu da verecegım. kargoda benden. ciddi alacak arkadaşları bekliyorum

    fiyat son indirilmiş hali : 350 tl

    https://i.hizliresim.com/mr1qj8.jpg
    https://i.hizliresim.com/Ez5Qnz.jpg
    https://i.hizliresim.com/jvVzPL.jpg
    https://i.hizliresim.com/2Y8vm2.jpg
    https://i.hizliresim.com/BRDomM.jpg
    https://i.hizliresim.com/ZA72gV.jpg
    https://i.hizliresim.com/oYrnP9.jpg
  • 26-12-2014, 01:15:12
    #2
    güncellenmiştir satışa devam
  • 26-12-2014, 09:38:59
    #3
    satış gğnceldir
  • 26-12-2014, 09:51:35
    #4
    Arka arkaya mesaj yazmanızı tavsiye etmem hocam flood'a girebilir...

    Cihazının orjinal aparatları olsa daha iyi olurdu, Hayırlı işleriniz olsun
  • 26-12-2014, 16:00:46
    #5
    Öneriniz için teşekkürler.Sadece adaptör orjinal değil, apple store da 49 tl bende 25 e aldığım adaptörü veriyorum. 1 adet orjinal kablo, bir adette arabada kullandığım kabloyla kılıfda veriyorum. Bence fiyat normal ama hala pazarlık yapmak isteyen varsa fiyat ve kargo konusunda rahatsız etmeyecek miktarlarda konuşabiliriz.
  • 26-12-2014, 16:32:19
    #6
    Fiyatı indirirseniz bilgim olsun
  • 26-12-2014, 17:43:50
    #7
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı indirirseniz bilgim olsun
    kardeşim zaman kaybetmek istemiyorum 350 tl net direk veriyim gitsin. daha fazlası bana ayıp olur.
  • 26-12-2014, 18:28:40
    #8
    pm attım üstad. alıyorum aramanız durumunda.
  • 26-12-2014, 22:04:12
    #9
    Ciddi alıcıyım, İstanbul içi telefonu incelemek istiyorum. Dilediğiniz adrese gelebilirim.

    Telefonda cizik, çarpma veya başka sorunlar varmı. İstanbul/Esenler Avrupa yakasında oturuyorum.

    Garantisi varmı Numaranızı pcden yollayın detayları konuşalım.