Satış: Motorola Atrix
12
●775
- 21-12-2014, 14:35:43telefona kap mı taktınız bana mı öyle geliyor ? detaylı fotoları pm atar mısınSmaUg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2015, 01:25:52Garanti varmı yokmu tamir gördümü Pm lütfen
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
