• 17-12-2014, 10:38:43
    #1
    Arkadaşlar yeni bir hatta ihtiyacım var. Normal Satış fiyati olarak 39 tl diyolar lakin hiç okadar bir şey vermeye niyetim yok. o sebeble eğer var ise elinizde sattınız hattınız talibim. Eğer varsa acık hat veya hiç acılmamış hat varsa uygun fiyattan satan var alacağım Numara ve operator fark etmez. acılmamış hattı samsuunda ben actırrım.
  • 17-12-2014, 10:43:16
    #2
    Kimse bu topun altına gitmez hocam
    bence.
  • 17-12-2014, 11:00:09
    #3
    Hocam hat bir bayiye şuanda
    Turkcell : 41.00
    Vodafone avea : 39 Tl geliyor
    Ay sonları indirim olur ancak max 35 tl ye düşer alacagı ek primi düşünerek indirim
    yapar bayiler. Açık hattı şuanda bazı yerlerde daha pahalıya satıyorlar çünki açık hat dönemide bitti sayılır.
    İnş istediğiniz gibi bir teklif gelir iyi günler dilerim.
  • 17-12-2014, 11:16:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açık hat zaten 35 tl den aşağı yok
  • 18-12-2014, 13:32:48
    #5
    acık kapalı olması benim icin sorun numara olsun yeter gerekirse hat gelsin kendi adıma actırım
  • 18-12-2014, 21:51:07
    #6
    Güncel