Arkadaşlar cihaz vodafone dan alınma cihaz 5 aylıktır.Kutusu orijinal şarzı mevcuttur faturasını arıyorum evde bir yerde bulursam onuda gönderirim.İşlevsel olarak hiç birşekilde sorunu yoktur sadece sol üst tarafta düşmeden kaynaklı camı 2 cm kadar çatladı ve her iphone da olduğu gibi hafif çizikler mevcut dokunmatiğinde sıkıntı yok. bu şekilde hiç bir zararı yok kullanmanın ama alan kişi değiştirmek isterse değiştiripte kullanabilir. ödeme cebe havale veya hesaba havale işbank-garanti olabilir kargo alıcıya aittir adana içi alacak varsa elden teslimatta yapılabilir saygılarımla.
Fiyat olarak 1000 TL pazarlık yok arkadaşlar