• 12-12-2014, 00:55:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar konu başlığında da belirttiğim gibi replika Harley Davidson Bot arıyorum. İlgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 12-12-2014, 01:01:36
    #2
    Konu , sahibi izin verirse uygun fiyata bende arıyorum.
  • 12-12-2014, 01:02:23
    #3
    Tabii ki hocam ne demek izin arıyoruz diyelim o zaman
  • 12-12-2014, 01:03:18
    #4
    Kaç numara lazım arkadaşlar, 70 TL ile 100 TL gibi fiyatlara modeline göre degişiyor.
  • 12-12-2014, 01:04:28
    #5
    40 ile, 41
  • 22-12-2014, 15:45:07
    #6
    Benim 42 geç oldu biraz cevap ama kusruma bakmayın artık