• 04-11-2014, 15:30:04
    #1
    Merhaba Arkadaşlar yapsammı yapmasammı bılemedım sızden fıkır almak ıstıyoru kabuklu fındık satışı yapıcam tamamen organık doğal kendı bahçelerımızden toplayıp sıze satıcam fakat r10da ilgi çekermı satın alan olurmu alan olursa r10 ozel fıyattan satıs yapıcam

    Karadeniz- ordu fındıgıdır fındık

    Sizce satısı yapıyımmı konu yanlıs yerdeyse kusura bakmayın



    Arkadaşlar Satışım başladı Kabuklu Fındık satıyorum şuan için ilerliyen zamanda iç fındık olucaktır

    ★★ Kabuklu Fındık Kilosu : 12 TL ★★


    iLK ALICIYA 10 TL KİLOSU

    kargo konusunu alıcı kısıyle anlasılcak kargonun fıyatı net bellı degıl
  • 04-11-2014, 15:33:49
    #2
    Fiyatı uygun ve lezzetli olursa herkes alır.
  • 04-11-2014, 15:43:20
    #3
    Kurumsal PLUS
    Arkadasa katiliyorum, fiyat ve lezzet iyi ise talep olurr
  • 04-11-2014, 15:46:47
    #4
    Fiyat uygun, lezzette iyiyse bende alırım toplu.
  • 04-11-2014, 15:47:32
    #5
    Konu takipteyim
  • 05-11-2014, 00:49:14
    #6
    Merhaba yorumlarınızı okudum aklıma yattı bu işten anlıyan bı arkadas yazabılırmı kargo veya paketleme konusunda bı kac sorum olucaktı
  • 05-11-2014, 01:02:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam şimdi bunların kalitelisi oluyor kalitesiniz oluyor atıyorum toptan satarken kalitelisi kilosu 4 e daha kalitelisi 5 e falan satılıyor sizdekiler nasıl
  • 05-11-2014, 01:59:30
    #8
    güzelse neden olmasın, kabuksuz da satılmıyor mu
  • 05-11-2014, 09:36:56
    #9
    kabuksuz suan için dusunmuyor kabuksuzu ılerlıyen zamanlarda dusunuyorum sizce paketleme işlemını nasıl yapmalıyım onerısı olan varmı