Merhaba Arkadaşlar yapsammı yapmasammı bılemedım sızden fıkır almak ıstıyoru kabuklu fındık satışı yapıcam tamamen organık doğal kendı bahçelerımızden toplayıp sıze satıcam fakat r10da ilgi çekermı satın alan olurmu alan olursa r10 ozel fıyattan satıs yapıcam
Karadeniz- ordu fındıgıdır fındık
Sizce satısı yapıyımmı konu yanlıs yerdeyse kusura bakmayın
Arkadaşlar Satışım başladı Kabuklu Fındık satıyorum şuan için ilerliyen zamanda iç fındık olucaktır
★★ Kabuklu Fındık Kilosu : 12 TL ★★
iLK ALICIYA 10 TL KİLOSU
kargo konusunu alıcı kısıyle anlasılcak kargonun fıyatı net bellı degıl