• 24-07-2006, 14:44:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    gecenlerde konunun birinde paypaldan satis yapma durumundan bahsetmistim. simdide ufak bi fiyat cikararak satisa sunmak istiyorum bir kac urun bakalim fiyatlar vb nasil gelicek herkese.. bi konusalim tartisalim derim Urunler kdv dahil fiyattir fatura adınıza kesilip kargo ile gonderilir...

    SAMSUNG 80 GB HDD IDE 70 USD
    LG DVD WRITER SIYAH DL 65 USD
    QUAKE 4 PORT ADSL2/2+ MODEM 53 USD
    LEXMARK Z617 YAZICI 70 USD
    A4 TECH KABLOSUZ SET 54 USD
    256 MB DDR 400 MHZ RAM 36 USD
    512 MB DDR 400 MHZ RAM 65 USD
    512 MB USB 2.0 FLASH BELLEK 30 USD
    256 MB GEFORCE FX 5500 VGA 70 USD
    128 MB GEFORCE FX 5200 53 USD
  • 24-07-2006, 15:54:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yeri burasimi sence ? Alisveris`e acsaydiniz keske.
  • 24-07-2006, 16:01:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzel fiyatlar dewamini bekliyorum.
  • 24-07-2006, 16:02:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    su siteyi bizede soylede bizde alis veris yapalim
  • 24-07-2006, 17:53:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    pardon yalnis yer olmus olabilir modlar bi zahmet tasirsa bu site falan degil gecenki konuda paypal uzerinden satis yapacagimi solemistim onu simdi yapmak icin bir kac fiyat yazdım yani satıcı benim baska urun isteklerinizi de yapabilirsiniz
  • 24-07-2006, 18:01:50
    #6
    bunlar kdv dahil fiyatlar mı ? sadece bu ürün skalası mı var ? ben yakın zaman icinde philips 190x6fb lcd monitor almayı dusunuyorum nedir mesela sende fiyat :=)
  • 24-07-2006, 18:05:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hmmmm bende bir site zannettim
  • 24-07-2006, 18:25:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yok sadece bu urunler diil ya tum urunler var toptan perakende satıcıyım zaten normalde ne ararsanız bulurum sorun dııl de suan bunları ole bı gırıs amaclı yazdım en cok gıdenler dıye hem fıyatlar nasıl gelıcek herkese dıye talep olursa neden site yapmayalim macos
  • 24-07-2006, 18:46:13
    #9
    şimdi 1-2 hesaplama yaptimda.. 48 dolar samsung hdd kdv ile 54 dolar.. 16 dolar fazlalıgı komisyon olarak algılasak %25 yapar bence fiyatları bi gozden gecir..