• 16-10-2014, 10:45:27
    #10
    Lycos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1750 liraya sifirini veriyorlar 1600 isteyenleri anlamiyorum 1400 de çok gerçi 6 lar cikti fiyatlar düştü yuksek fiyattan satmaya calisiyorlar ama çok zor.

    forumdaki tecrübeme göre; ne sen aradığın cihazı istediğin fiyata bulabilirsin, nede satıcılar istediği fiyata satabilir 5s arafta kaldı

    istisna durumlar dışında !
  • 16-10-2014, 10:47:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumdaki tecrübeme göre; ne sen aradığın cihazı istediğin fiyata bulabilirsin, nede satıcılar istediği fiyata satabilir 5s arafta kaldı

    istisna durumlar dışında !
    İstediğin fiyata zaten bulamazsin dostum ama sifiri 1750 lira olan cihazi 1600 1700 e satanlarida anlamis değilim
  • 16-10-2014, 10:55:58
    #12
    Lycos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğin fiyata zaten bulamazsin dostum ama sifiri 1750 lira olan cihazi 1600 1700 e satanlarida anlamis değilim
    anlatmak istediğm tamda bu

    umarım gönlüne göre iyi bir cihaz bulursun iyi forumlar
  • 16-10-2014, 17:56:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler güncel
  • 16-10-2014, 18:48:27
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5s in etmesi gereken fiyat bence 1200 civarı
  • 16-10-2014, 20:33:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Alım devam ediyor.
  • 16-10-2014, 22:54:36
    #16
    Rakam budur beyler işinize gelirse


    # iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 16-10-2014, 23:21:40
    #17
    2 aylık yurtdışı kayıtlı tertemiz var siyah renk 1300 liraya verebilirim
  • 17-10-2014, 00:01:11
    #18
    arkadaşlar iphone fiyatı ölmez, bir samsung değildir iphone. sıfırı hala 1900 lira. 1700 e bi şekilde alabiliyor oluşunuz 1600 e satıyor olmaya engel değildir. Dışarda perakende fiyatı 1900 se o fiyat baz alınır. Sizin bi yerlerden 1700 e alıyor oluşunuz değil. Piyasa fiyatını alıcılar öldürmeye çalışıyor yeni çıktı mazereti ile ama 5s bu kadar düşmez. garantili ve temiz bi 5s i 1500 den aşağı satmaya calısanları anlamakta güçlük çekiyorum, bende bi 5s kullanıcısı olarak görüşlerimi söylemek istedim. Satan satar tabiki ürününü istediği fiyatıyla...