arkadaşlar iphone fiyatı ölmez, bir samsung değildir iphone. sıfırı hala 1900 lira. 1700 e bi şekilde alabiliyor oluşunuz 1600 e satıyor olmaya engel değildir. Dışarda perakende fiyatı 1900 se o fiyat baz alınır. Sizin bi yerlerden 1700 e alıyor oluşunuz değil. Piyasa fiyatını alıcılar öldürmeye çalışıyor yeni çıktı mazereti ile ama 5s bu kadar düşmez. garantili ve temiz bi 5s i 1500 den aşağı satmaya calısanları anlamakta güçlük çekiyorum, bende bi 5s kullanıcısı olarak görüşlerimi söylemek istedim. Satan satar tabiki ürününü istediği fiyatıyla...