• 08-10-2014, 15:56:48
    Üyeliği durduruldu
    stok geldiğinde bilgi verebilir misin.
  • 08-10-2014, 17:32:46
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu arada bi arkadas benden aldı ama kullanamamıs, onun hattını kullanan arkadasa 15 tl den vereceğim, ben akaryakıt almadığım için kullanamıyorum

    Ben kullanırım hocam dönüş yapın ödemenizi yapayım. Hatta 2, 3 tane daha alacağım.

    Birde bu kampanya Hazirana kadar devam edecek mi yani siz satış yapacakmısınız stok vs. var mı ona göre fazla alalım die soruyorum.
  • 08-10-2014, 17:40:22
    havomoha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stok geldiğinde bilgi verebilir misin.
    yarın stok gelecek hocam pm atabilirsiniz


    garbiyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanırım hocam dönüş yapın ödemenizi yapayım. Hatta 2, 3 tane daha alacağım.

    Birde bu kampanya Hazirana kadar devam edecek mi yani siz satış yapacakmısınız stok vs. var mı ona göre fazla alalım die soruyorum.
    tek olan satıldı hocam, stok yarın aksam gelecek pm atabilirsiniz
  • 08-10-2014, 18:03:59
    Üyeliği durduruldu
    Belilrli bir plaka için toplam kullanım sınırı var mıdır hocam plaka kaydı yapıyorlar mı opette ?
  • 08-10-2014, 18:10:20
    arkadaştan 6 adet aldım 5 tanesini kullandım diğerinide bugün kullanacağım ve yarın 5 adet daha alacağım opeti seviyoruz
  • 09-10-2014, 00:16:44
    Memorandum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belilrli bir plaka için toplam kullanım sınırı var mıdır hocam plaka kaydı yapıyorlar mı opette ?
    sınır yok hocam, telefon numarası lazım her numaraya 40 yükleniyor

    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaştan 6 adet aldım 5 tanesini kullandım diğerinide bugün kullanacağım ve yarın 5 adet daha alacağım opeti seviyoruz
    sevindim hocam sorunsuz almanıza

    Konu güncel arkadaslar şuan aldığım numaraları 2 saate onaylayacağız, yarın öglene kadar alınanlar akşam olmadan bitmiş olacak

    1 tl zam yapmak zorundayim
    40 tl yakıt 21 tl, 19 tl kardasınız telefon başına
  • 09-10-2014, 00:26:38
    Usta detaylı bilgi gönderirsen 200TL lik alalım.
    Konu çok karışık hiç birşey basmadı kafama..
  • 09-10-2014, 00:51:50
    Arkadaşımızın ilgisi alakası taktire şayandır.
    Kendisine çok teşekkür ederim, bayramdan önce almıştım yorum yazmak ancak nasip oldu, ilerleyen günlerde arkadaşlara hediye amacı ile tekrardan almayı düşünüyorum.
  • 09-10-2014, 01:13:15
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta detaylı bilgi gönderirsen 200TL lik alalım.
    Konu çok karışık hiç birşey basmadı kafama..
    ödeme yapıyorsunuz, telefon numaralarını yolluyorsunuz, opete gidip kampanyayı söyleyip telefonunuzuz söylüyorsunuz, kodu verince işlem tamam


    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımızın ilgisi alakası taktire şayandır.
    Kendisine çok teşekkür ederim, bayramdan önce almıştım yorum yazmak ancak nasip oldu, ilerleyen günlerde arkadaşlara hediye amacı ile tekrardan almayı düşünüyorum.
    Rica ederim hocam, yoğun olduğumdan herkesle ilgilenemesem de kimseyi mağdur etmemeye calisirim arkadaşlar