Satış: Stok tükendi.
221
●12.357
- 08-10-2014, 17:32:46Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanırım hocam dönüş yapın ödemenizi yapayım. Hatta 2, 3 tane daha alacağım.
Birde bu kampanya Hazirana kadar devam edecek mi yani siz satış yapacakmısınız stok vs. var mı ona göre fazla alalım die soruyorum. - 08-10-2014, 17:40:22yarın stok gelecek hocam pm atabilirsinizhavomoha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek olan satıldı hocam, stok yarın aksam gelecek pm atabilirsinizgarbiyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-10-2014, 18:03:59Üyeliği durdurulduBelilrli bir plaka için toplam kullanım sınırı var mıdır hocam plaka kaydı yapıyorlar mı opette ?
- 09-10-2014, 00:16:44sınır yok hocam, telefon numarası lazım her numaraya 40 yükleniyorMemorandum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sevindim hocam sorunsuz almanıza
Konu güncel arkadaslar şuan aldığım numaraları 2 saate onaylayacağız, yarın öglene kadar alınanlar akşam olmadan bitmiş olacak
1 tl zam yapmak zorundayim
40 tl yakıt 21 tl, 19 tl kardasınız telefon başına - 09-10-2014, 01:13:15ödeme yapıyorsunuz, telefon numaralarını yolluyorsunuz, opete gidip kampanyayı söyleyip telefonunuzuz söylüyorsunuz, kodu verince işlem tamamOmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Rica ederim hocam, yoğun olduğumdan herkesle ilgilenemesem de kimseyi mağdur etmemeye calisirim arkadaşlarRDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle