Bu arada bi arkadas benden aldı ama kullanamamıs, onun hattını kullanan arkadasa 15 tl den vereceğim, ben akaryakıt almadığım için kullanamıyorum
Ben kullanırım hocam dönüş yapın ödemenizi yapayım. Hatta 2, 3 tane daha alacağım.
Birde bu kampanya Hazirana kadar devam edecek mi yani siz satış yapacakmısınız stok vs. var mı ona göre fazla alalım die soruyorum.