Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada bi arkadas benden aldı ama kullanamamıs, onun hattını kullanan arkadasa 15 tl den vereceğim, ben akaryakıt almadığım için kullanamıyorum

Ben kullanırım hocam dönüş yapın ödemenizi yapayım. Hatta 2, 3 tane daha alacağım.

Birde bu kampanya Hazirana kadar devam edecek mi yani siz satış yapacakmısınız stok vs. var mı ona göre fazla alalım die soruyorum.