• 04-10-2014, 00:11:15
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinkiler sırada mümkünse sabah gidin bu gece bitecek
    ordaysanız yeni kod alacağım
  • 04-10-2014, 00:13:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende almak istiyorum mümkün müdür
  • 04-10-2014, 00:42:08
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın ama sanki zorla anlattırmışlar gibi anlatmışsınız. Teşekkürler.
    hocam aynı soruya günde 50 kez cevap vermek yoruyor sadece tüm bilgiler orada var, zaten telefon vermekten başka bi ayrıntı yok, gidip kampanyayı söyleyip telefona gelen kodu verince bitiyor iş

    Festivity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende almak istiyorum mümkün müdür
    pm atın hocam halledelim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:42:08 -->-> Daha önceki mesaj 00:26:15 --

    DeviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam hocam yarın giderim ozaman üşeniyodum iyi oldu bu
    hocam sizin onaylar bitti

    şuana kadar aldığım tüm numaralar sabaha bitecek, sonra 1 gün ara veriyorum arkadaşlar, ödeme gecip numara veren arkadasların telefonları ertesi gün onaylanır
  • 04-10-2014, 01:11:46
    2 Kez alışverişimiz oldu arkadaş süper hızlı dönüş yapıyor.
    Sorunsuz bir şekilde yakıtlar alındı. Tekrardan teşekkürler..
  • 04-10-2014, 02:05:54
    MustafaSAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Kez alışverişimiz oldu arkadaş süper hızlı dönüş yapıyor.
    Sorunsuz bir şekilde yakıtlar alındı. Tekrardan teşekkürler..
    Rica ederim hocam



    iyi bayramlar arkadaşlar, 1 gün ara verip devam ediyoruz, ödeme geçen arkadasların telefonları ertesi gün onaylanacak öncelikle
  • 04-10-2014, 09:34:33
    Mesajım kalsın alacağım bir kaç adette sonra bu numaralar tekrar tekrar kullanılmayacak değil mi?
  • 04-10-2014, 09:50:22
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam



    iyi bayramlar arkadaşlar, 1 gün ara verip devam ediyoruz, ödeme geçen arkadasların telefonları ertesi gün onaylanacak öncelikle
    hocam aldım sağsalim teşekküler, stok sıkıntısı yok umarım kampanya bitişine kadar devam edicekmisiniz siz de ?
  • 04-10-2014, 10:34:59
    hmtuslkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aldım sağsalim teşekküler, stok sıkıntısı yok umarım kampanya bitişine kadar devam edicekmisiniz siz de ?

    Hocam stokta sorun yok ama kampanya erken bitebilir o yüzden erken almanızı tavsiye ederim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 04-10-2014, 12:58:15
    Misafir
    hocam pm attım geri dönüş bekliyorum