• 03-10-2014, 18:52:51
    guzelindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 20 liradan fazla akaryakıta izin vermiyor siz nasıl yapıyorsunuz bunu?
    İlk sayfayı okudunuz mu ?
  • 03-10-2014, 23:14:26
    Gece boyu günceldir
  • 03-10-2014, 23:25:56
    son siparişler hatlara tanımlandı mı hocam ona göre gideceğim opete boş dönmeyeyim
  • 03-10-2014, 23:28:08
    DeviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son siparişler hatlara tanımlandı mı hocam ona göre gideceğim opete boş dönmeyeyim
    Hocam sizinkiler sırada mümkünse sabah gidin bu gece bitecek
  • 03-10-2014, 23:33:50
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinkiler sırada mümkünse sabah gidin bu gece bitecek
    tamam hocam yarın giderim ozaman üşeniyodum iyi oldu bu
  • 03-10-2014, 23:33:53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam kusura bakmayın ama sanki zorla anlattırmışlar gibi anlatmışsınız. Teşekkürler.
  • 03-10-2014, 23:45:22
    DeviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam hocam yarın giderim ozaman üşeniyodum iyi oldu bu
    Quiz den gelen paraları benzin e mi yatırdın hocam
  • 03-10-2014, 23:50:09
    re_cox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Quiz den gelen paraları benzin e mi yatırdın hocam
    hahahaa petrol değerlenir dediler
  • 04-10-2014, 00:09:44
    Alacağımız kodların son kullanım tarihi nedir acaba? Ona göre adetli alalım.

    Edit: Teknokumbarada şöyle bir bilgi var. Yakıt puanlarınızı 1 Temmuz 2015’e kadar kampanyaya dahil Opet istasyonlarında akaryakıt ve otogaz alışverişlerinizde kullanabilir/ harcayabilirsiniz.