Alacağımız kodların son kullanım tarihi nedir acaba? Ona göre adetli alalım.
Edit: Teknokumbarada şöyle bir bilgi var. Yakıt puanlarınızı 1 Temmuz 2015e kadar kampanyaya dahil Opet istasyonlarında akaryakıt ve otogaz alışverişlerinizde kullanabilir/ harcayabilirsiniz.