• 02-10-2014, 00:00:19
    #64
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad öğleden önce ödeme yapıldı, akşama doğru kod yollarım demiştiniz.
    Pm ile ricada bulunmuştum ama dönüş bile yapmadınız !
    Hocam iş sonrası ders falan vardı telefona ios8 yükledim cok problemli, telefonlarınız aktif edildi, gidip alabilirsiniz yakıtı, dönemedim kusura bakmayın
  • 02-10-2014, 00:32:12
    #65
    Bugün yakıt almak için gittim ama henüz Opet görevlisinin böyle bir kampanyadan haberi yok İstanbul Anadolu yakası kod kullanan arkadaşlar hangi opet'den yükleme yaptınız belirtirseniz eğer bizlere yardımcı olmuş olursunuz.
  • 02-10-2014, 00:44:31
    #66
    Arkadaşlar kodu şuan kullandım. Öncelikle tl cep telefonunuza yükleniyo. Gidip opet e paro geçip geçmediğini sorun. Çünkü her opet bayiinde paro cihazı yok. Sonrasında kasada ki arkadaşa numaranızı soyluyosunuz ve cep telefonunuza o anda mesaj geliyo verdiği fişle kullaniyosunuz.
  • 02-10-2014, 02:24:27
    #67
    Üyeliği durduruldu
    ödemeyi geçtim
  • 02-10-2014, 09:51:58
    #68
    Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeyi geçtim
    sizin telefon bugüne kaldı hocam yarın alabilirsiniz yakıtı

    22 tl den devam etmektedir
  • 02-10-2014, 12:52:25
    #69
    Üyeliği durduruldu
    skype ekleyin lütfen: adem-clubmusictr adetli alım yapacam.
  • 02-10-2014, 15:20:24
    #70
    3 Adet aldım, sorunsuz kullandım.
    Teşekkürler
  • 02-10-2014, 16:01:01
    #71
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skype ekleyin lütfen: adem-clubmusictr adetli alım yapacam.
    pm gönderildi

    afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Adet aldım, sorunsuz kullandım.
    Teşekkürler
    rica ederim hocam

    20 tl den devam
  • 02-10-2014, 16:02:45
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Agesilaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm gönderildi
    5 adet için ödeme yapıldı. Ürünlerin dönüşü bekleniyor.