senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad öğleden önce ödeme yapıldı, akşama doğru kod yollarım demiştiniz.
Pm ile ricada bulunmuştum ama dönüş bile yapmadınız !
Hocam iş sonrası ders falan vardı telefona ios8 yükledim cok problemli, telefonlarınız aktif edildi, gidip alabilirsiniz yakıtı, dönemedim kusura bakmayın