• 01-10-2014, 08:54:07
    #37
    PM lütfen.
  • 01-10-2014, 09:31:38
    #38
    ödeme bilgilerinizi alabilirmiyim 3 x 20 alsak farklı farklı hatlara mı yüklemek gerekiyor ?
  • 01-10-2014, 09:44:24
    #39
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    opette mazot gecerlımıydı, yarın arabam servısten cıkıyor depo dolumu yapıcam 40 tl lık kısmıda ordan karsılıyalım hesap nmaranzı gonderın
    opette tüm akaryakıtlarda geçerli hocam
    pm atıp ödeme bilgisi isteyin lütfen

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pm alabilir miyim kaç stok var elinizde. memlekete giderken benzini yarı yarıya getirmiş olurum süper olur
    stok belirsiz hocam ama bugün yarın biter gibi

    Fil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde toplam ne kadar var yuklu miktarda alim yapilir eger fatura kesiliyorsa tabi
    fatura kesemiyorum ben ama opet fiş veriyor zaten
    Memur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyim lütfen.
    hocam siz yollayın lütfen

    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paro kartımızın olmasına gerek yok değilmi ? geren yoksa pm alayim hesap numaralarınızı 5 adet ayıralım bana lütfen
    paro kartı orda hazır olarak veriyorlar
    Tr38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM lütfen.
    siz atın hocam lütfen
    xkral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme bilgilerinizi alabilirmiyim 3 x 20 alsak farklı farklı hatlara mı yüklemek gerekiyor ?
    evet her hatta 40 tl yükleniyor
  • 01-10-2014, 09:45:42
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim
  • 01-10-2014, 09:46:26
    #41
    20 TL gönderildi kod mesajını bekliyorum
  • 01-10-2014, 10:19:44
    #42
    1 adet için ödeme yapıldı. Deneyeceğim eğer stok kalırsa alırım daha.
  • 01-10-2014, 10:42:42
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ödeme bilgisi pm alabilirmiyim
  • 01-10-2014, 11:10:52
    #44
    3 adet alınmıştır. Teyit bekleniyor.
  • 01-10-2014, 11:17:34
    #45
    Banka hesap bilgisi beklemekteyim.