opette mazot gecerlımıydı, yarın arabam servısten cıkıyor depo dolumu yapıcam 40 tl lık kısmıda ordan karsılıyalım hesap nmaranzı gonderın
opette tüm akaryakıtlarda geçerli hocam
pm atıp ödeme bilgisi isteyin lütfen
hocam pm alabilir miyim kaç stok var elinizde. memlekete giderken benzini yarı yarıya getirmiş olurum süper olur
stok belirsiz hocam ama bugün yarın biter gibi
Elinizde toplam ne kadar var yuklu miktarda alim yapilir eger fatura kesiliyorsa tabi
fatura kesemiyorum ben ama opet fiş veriyor zaten
pm alabilir miyim lütfen.
hocam siz yollayın lütfen
Paro kartımızın olmasına gerek yok değilmi ? geren yoksa pm alayim hesap numaralarınızı 5 adet ayıralım bana lütfen
paro kartı orda hazır olarak veriyorlar
siz atın hocam lütfen
ödeme bilgilerinizi alabilirmiyim 3 x 20 alsak farklı farklı hatlara mı yüklemek gerekiyor ?
evet her hatta 40 tl yükleniyor