• 27-09-2014, 02:32:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba maddi sıkıntımdan dolayı 3-4 ay önce sıfır aldığım moturumu satıyorum..

    Motor Örnek Resmi:



    Motorum sıfırdan farksızdır. 1 2 noktasında minik çizikler var sadece..

    Kesinlikle motor yere düşmedi yan yatmadı.. Sadece işe gidip gelme ve eşimle gezme amaçlı kullanılmıştır.

    Şuanda 2200 KM olmak üzeredir. SIFIRDAN FARKSIZDIR.

    Marka: MOTORAN
    Model: 2014 - Sprinter 125 (125 liktir)

    Benzin 20 liraya fulleniyor ve unutuyorum benzin almayı

    FATURA VE GARANTİSİ MEVCUTTUR. PLAKALIDIR

    SIFIR SATIŞ FİYATI: 2700 TL DİR PLAKA RUHSAT VS DERKEN 3000 TL Yİ GEÇMİŞTİR.

    Satış Fiyatım: 2300 den 2000 TL ye çektim TELEFON FİYATINA

    Noter Masrafı alıcıya aittir.


    Alım için pm atabilirsiniz.
  • 28-09-2014, 08:02:30
    #2
    merhaba hayırlı günller

    merak ettiğim bi olay var bu motor ne kadar yakıyor acaba?
  • 28-09-2014, 08:40:05
    #3
    has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hayırlı günller

    merak ettiğim bi olay var bu motor ne kadar yakıyor acaba?
    arkadaş yazmış,

    Alıntı
    Benzin 20 liraya fulleniyor ve ortalama 100 kilometre rahat götürüyor sürüşe göre.
  • 28-09-2014, 11:23:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Elektronik eşya ile takas düşünürmüsünüz? (Telefon veya PC)
  • 28-09-2014, 17:21:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektronik eşya ile takas düşünürmüsünüz? (Telefon veya PC)
    Düşünebilirim elbette.

    Vereceğiniz teklife göre değerlendirebilirim.
  • 28-09-2014, 17:24:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kendi resimlerini ekleseydiniz daha iyi olurdu masraf ne kadar çıkıyor
  • 28-09-2014, 17:36:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Respective adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi resimlerini ekleseydiniz daha iyi olurdu masraf ne kadar çıkıyor
    Hocam renk görünüm herşeyi ile birebir aynıdır. dediğim gibi sadece 1 2 çok ufak çizik var oda düşmeden değildir asla. çok ufaktır ve anahtar çiziğidir.

    Noter 100 tl dir.
  • 28-09-2014, 19:08:46
    #8
    Avrupa yakasına geldiğinde bir tur attır bana hocam ya.
    Hevesim var. Bisiklet sürücüsüyüm de motora da alışmak istiyorum 1 defa activa sürmek kısmet oldu.
  • 28-09-2014, 19:14:38
    #9
    Hocam verdiğiniz bilgilere göre 100 km de 4 litre yakıyor diyorsunuz fakat bu motor için yüksek bu rakam. 2,5 civarı bir şeydir o.
    Bende 125 mh drift vardı 2-3 yakıyordu şehir içi kullanmama rağmen