Arkadaşlar merhaba maddi sıkıntımdan dolayı 3-4 ay önce sıfır aldığım moturumu satıyorum..
Motor Örnek Resmi:
Motorum sıfırdan farksızdır. 1 2 noktasında minik çizikler var sadece..
Kesinlikle motor yere düşmedi yan yatmadı.. Sadece işe gidip gelme ve eşimle gezme amaçlı kullanılmıştır.
Şuanda 2200 KM olmak üzeredir. SIFIRDAN FARKSIZDIR.
Marka: MOTORAN
Model: 2014 - Sprinter 125 (125 liktir)
Benzin 20 liraya fulleniyor ve unutuyorum benzin almayı
FATURA VE GARANTİSİ MEVCUTTUR. PLAKALIDIR
SIFIR SATIŞ FİYATI: 2700 TL DİR PLAKA RUHSAT VS DERKEN 3000 TL Yİ GEÇMİŞTİR.
Satış Fiyatım: 2300 den 2000 TL ye çektim
TELEFON FİYATINA
Noter Masrafı alıcıya aittir. Alım için pm atabilirsiniz.