Arkadaşlar merhaba maddi sıkıntımdan dolayı 3-4 ay önce sıfır aldığım moturumu satıyorum..

Motor Örnek Resmi:



Motorum sıfırdan farksızdır. 1 2 noktasında minik çizikler var sadece..

Kesinlikle motor yere düşmedi yan yatmadı.. Sadece işe gidip gelme ve eşimle gezme amaçlı kullanılmıştır.

Şuanda 2200 KM olmak üzeredir. SIFIRDAN FARKSIZDIR.

Marka: MOTORAN
Model: 2014 - Sprinter 125 (125 liktir)

Benzin 20 liraya fulleniyor ve unutuyorum benzin almayı

FATURA VE GARANTİSİ MEVCUTTUR. PLAKALIDIR

SIFIR SATIŞ FİYATI: 2700 TL DİR PLAKA RUHSAT VS DERKEN 3000 TL Yİ GEÇMİŞTİR.

Satış Fiyatım: 2300 den 2000 TL ye çektim TELEFON FİYATINA

Noter Masrafı alıcıya aittir.


Alım için pm atabilirsiniz.