• 16-09-2014, 19:58:21
    #1
    Satış R10 dışından tamamlandı.İlgilenen arkadaşlara teşekkürler
  • 16-09-2014, 20:28:17
    #2
    Ankara içi elden teslim satabilirsin bylece güven sorunu kalmaz.
  • 16-09-2014, 20:39:57
    #3
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara içi elden teslim satabilirsin bylece güven sorunu kalmaz.
    Şu an İzmir de ikamet ediyorum.
  • 16-09-2014, 20:50:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aveadan 16.09.2014 tarihinde 2040 TL'ye aldığım galaxy note 3 32 GB "Beyaz renk"satılıktır.Cihaz kutusunda hiç açılmamış, bayiden aldığım gibi.İstediğim fiyat 1450 TL.
    Cihaz kutusunda hiç açılmamış olduğundan önce ödeme alınır.Ardından cihaz yollanır.Cihaz sıfır ve kutusunda olduğundan geri iade söz konusu değildir.
    Uçuk fark olmayan tekliflere açığım.







    Anlamadigim sey bugun 2000 kusure aldigin seyi niye ayni gun 600 TL zarara satasin
  • 16-09-2014, 20:54:22
    #5
    Satış devam ediyor
  • 16-09-2014, 23:00:52
    #6
    Düşündüğün son rakamı atar mısın fiyata göre N11 deki G2 siparişimi iptal edebilirim.
  • 16-09-2014, 23:11:47
    #7
    Hocam bende s4 zoom modeli var takas dusunurmusun bende satmak istiyorum ama takasta dusumuyorum aslinda ben ne dusundugumu bilmiyorum ama uste nekadar verebilirsin dersen ucuk bir rakam veremem
    Benim cihazimda 8 ay oldu alali cita soyulmasindan baska sorunum yok garati dwistiriyor onuda vaktim yok birkamadim full kutu icerigi duruyor
  • 16-09-2014, 23:40:09
    #8
    Cihazın son olurunu pm atın hocam da , ciddi alıcı olarak bi konuşalım.
  • 17-09-2014, 18:22:35
    #9
    Erzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşündüğün son rakamı atar mısın fiyata göre N11 deki G2 siparişimi iptal edebilirim.
    P.m gönderildi
    Hellking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende s4 zoom modeli var takas dusunurmusun bende satmak istiyorum ama takasta dusumuyorum aslinda ben ne dusundugumu bilmiyorum ama uste nekadar verebilirsin dersen ucuk bir rakam veremem
    Benim cihazimda 8 ay oldu alali cita soyulmasindan baska sorunum yok garati dwistiriyor onuda vaktim yok birkamadim full kutu icerigi duruyor
    Takas düşünmüyorum hocam
    Suferi78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın son olurunu pm atın hocam da , ciddi alıcı olarak bi konuşalım.
    P.m gönderildi.