Erzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşündüğün son rakamı atar mısın fiyata göre N11 deki G2 siparişimi iptal edebilirim.
P.m gönderildi
Hellking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende s4 zoom modeli var takas dusunurmusun bende satmak istiyorum ama takasta dusumuyorum aslinda ben ne dusundugumu bilmiyorum ama uste nekadar verebilirsin dersen ucuk bir rakam veremem
Benim cihazimda 8 ay oldu alali cita soyulmasindan baska sorunum yok garati dwistiriyor onuda vaktim yok birkamadim full kutu icerigi duruyor
Takas düşünmüyorum hocam
Suferi78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazın son olurunu pm atın hocam da , ciddi alıcı olarak bi konuşalım.
P.m gönderildi.