Satış: Sıfır Samsung Galaxy Note 3
12
●786
- 16-09-2014, 20:39:57Şu an İzmir de ikamet ediyorum.Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2014, 20:50:04Üyeliği durduruldubibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadigim sey bugun 2000 kusure aldigin seyi niye ayni gun 600 TL zarara satasin - 16-09-2014, 23:11:47Hocam bende s4 zoom modeli var takas dusunurmusun bende satmak istiyorum ama takasta dusumuyorum aslinda ben ne dusundugumu bilmiyorum ama uste nekadar verebilirsin dersen ucuk bir rakam veremem
Benim cihazimda 8 ay oldu alali cita soyulmasindan baska sorunum yok garati dwistiriyor onuda vaktim yok birkamadim full kutu icerigi duruyor - 17-09-2014, 18:22:35P.m gönderildiErzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takas düşünmüyorum hocamHellking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
P.m gönderildi.Suferi78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




