• 12-09-2014, 17:38:14
    #1
    Merhabalar

    2 haftalık telefon paraya sıkıştıgım için acilen satıyorum.

    Fiyat :950 tl (Son Fiyattır- Takas düşünmüyorum.)

    Faturaası garantisi, tüm herşeyi var

    Ürün Resimleri Temsilidir



  • 13-09-2014, 00:22:43
    #2
    Kurumsal Üye
    Kaç gb acaba?
  • 13-09-2014, 00:29:11
    #3
    Fotoğraflar size ait değil sanırım. kaynak
  • 14-09-2014, 01:28:53
    #4
    Adam birde kendi ürününün fotoğrafı gibi de koyuyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 14-09-2014, 03:57:11
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam birde kendi ürününün fotoğrafı gibi de koyuyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Fotoğraflar bana ait şeklinde bir yazı yazılmamış. Neden daha düzgün şekilde dile getirmiyorsunuz ? Kusurlu bir ilana kusurlu bir cevap vermişsiniz.
  • 15-09-2014, 10:34:55
    #6
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gb acaba?
    8gb hafızalı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:34:55 -->-> Daha önceki mesaj 10:28:12 --

    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraflar size ait değil sanırım. kaynak
    evet fotograflar bana ait değil, ancak sıfır telefon, aynı resimler ,
  • 15-09-2014, 14:06:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraflar size ait değil sanırım. kaynak

    İnsan bir temsili diye bir ibare yazar Sanki buradaki arkadaşlar enayi de anlamayacak..Burası r10 buraya şeytan giremiyor.
  • 15-09-2014, 14:28:25
    #8
    butterfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan bir temsili diye bir ibare yazar Sanki buradaki arkadaşlar enayi de anlamayacak..Burası r10 buraya şeytan giremiyor.
    enayilik bir durum yok , gelip telefonu görebilirsin, telefon sıfır oldugu için o resimleri kullandım.
  • 15-09-2014, 14:31:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enayilik bir durum yok , gelip telefonu görebilirsin, telefon sıfır oldugu için o resimleri kullandım.
    Halen cevap yetiştiriyorsunuz.. Bunu yapacanız yere resimler temsilidir gibi bir ibare yazın konunuza..