butterfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan bir temsili diye bir ibare yazar Sanki buradaki arkadaşlar enayi de anlamayacak..Burası r10 buraya şeytan giremiyor.
enayilik bir durum yok , gelip telefonu görebilirsin, telefon sıfır oldugu için o resimleri kullandım.