• 08-09-2014, 18:00:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Satislarimiz bitmistir..
  • 08-09-2014, 18:09:20
    #2
    Hoşgeldin hacı hayırlı işler yeni siparişler geçeceğim senden
  • 08-09-2014, 19:50:49
    #3
    46 47 numara varmi hocam.
  • 08-09-2014, 20:20:16
    #4
    Özlemiştik hayırlı işler
  • 08-09-2014, 20:59:02
    #5
    hocam kışlık ayakkabıların varmı
  • 08-09-2014, 21:53:08
    #6
    Hoca kargo kime ait? Birde farklı modellerde var mıdır? Ben bu Hummel modellerini Hummel mağazasında hiç görmedim de.
  • 09-09-2014, 01:45:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tesekkurler arkadaslar hosbulduk. Surekli yeni modeller geliyor takipte kaliniz. Kargo 6 tl aliciya aittir.
  • 09-09-2014, 13:58:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Guncel..
  • 10-09-2014, 01:14:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yeni modeller eklendi.