• 03-08-2014, 22:39:55
    #1
    küçük boy nargile alınacaktır. (kullanılmamış) satan varsa pm atabilir.
  • 03-08-2014, 23:22:04
    #2
    Hocam yıllardır kullanan birisi olarak söylemeliyim ki büyük boy döküm nargile almanız iyi olacaktır. Döküm olmayan nargileler 6 aydan sonra nemden dolayı içten çürüme yapıp tadını bozuyor.
  • 03-08-2014, 23:35:13
    #3
    www.yaznargile.com du sanırım r10'da üye arkadaş ama nickini unuttum fiyatları gayet iyi.