• 02-08-2014, 02:47:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapılmıyor. taksitli nakit avans çekip alın telefonu?
    hangi banka veriyor faiz alıyorlar mı ?

    Yahu arkadaş kim kaldırdı bu taksiti ne saçma iş
  • 02-08-2014, 02:50:48
    #11
    FurkanBeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi banka veriyor faiz alıyorlar mı ?

    Yahu arkadaş kim kaldırdı bu taksiti ne saçma iş
    tek çekim yapılıp bankayı arayıp taksit yaptırılıyormuş ; demişsiniz ya o bankanızdan kredi kartınızdan çekin o miktarı nakit avans limitiniz var ise gidin alın. Faizini arayıp bankanıza sorun.
  • 02-08-2014, 02:52:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Garanti bankasıyla calısan yokmu arkadaşlar arıyorum bankayı otomatik bir şey cıkıyor kimseye bağlamıyorlar !
  • 02-08-2014, 07:33:45
    #13
    Hocam ben garanti kullanıcısıyım genelde alışveriş yapınca hemen mesaj geliyor yaptığınız miktarı taksitkendirmek istermisiniz diye ama sizde durum nasıl tam bilmiyorum müşteri hizmetlerinde de kart işlemlerini seçin o menüden daha kolay bağlanabilirsiniz operatöre

    Turkcell Maxi Plus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-08-2014, 11:47:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben garanti kullanıcısıyım genelde alışveriş yapınca hemen mesaj geliyor yaptığınız miktarı taksitkendirmek istermisiniz diye ama sizde durum nasıl tam bilmiyorum müşteri hizmetlerinde de kart işlemlerini seçin o menüden daha kolay bağlanabilirsiniz operatöre

    Turkcell Maxi Plus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Fark alıyor mu taksitlendirince ?
  • 02-08-2014, 12:31:24
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FurkanBeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fark alıyor mu taksitlendirince ?
    Tabiki alıyor. 100TLlik benzin alışverişini 12 taksit yapmak için 9TL küsür istemişti benden. Mesajdan hatırlıyorum.
  • 02-08-2014, 13:35:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    DCFroMLiFe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki alıyor. 100TLlik benzin alışverişini 12 taksit yapmak için 9TL küsür istemişti benden. Mesajdan hatırlıyorum.
    Yada hocam şey yapılıyormuş mesela turkcell bayisinden alıyorsunda faturayı telefon yerine başka bir şey gösterip veriliyormuş o konuda bilgisi olan var mı ?
  • 02-08-2014, 13:36:29
    #17
    FurkanBeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yada hocam şey yapılıyormuş mesela turkcell bayisinden alıyorsunda faturayı telefon yerine başka bir şey gösterip veriliyormuş o konuda bilgisi olan var mı ?
    O konuda bilgim yok malesef
  • 02-08-2014, 13:37:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bu başka ürün gibi gösterip taksitlendirme hakkında bilgisi olan paylaşabilir mi ?