DCFroMLiFe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki alıyor. 100TLlik benzin alışverişini 12 taksit yapmak için 9TL küsür istemişti benden. Mesajdan hatırlıyorum.
Yada hocam şey yapılıyormuş mesela turkcell bayisinden alıyorsunda faturayı telefon yerine başka bir şey gösterip veriliyormuş o konuda bilgisi olan var mı ?