• 06-08-2014, 13:47:16
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de 14. gün daha gelmedi
    Bende 1 aya yakın oldu gelmedi ve gelmeyek
  • 06-08-2014, 15:50:23
    ürün elime ulaştı bugün fotoğrafı da burda

    Bu mesaj tapatalk aracılığıyla gönderildi. Yazım hataları için üzgünüm.
  • 06-08-2014, 16:14:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 06-08-2014, 16:42:48
    Sipariş verdik bekliyoruz. 24.07.2014 tarihinde verdik ne zaman gelirse artık.
  • 07-08-2014, 02:01:12
    1 Adet sipariş verildi. 2.23 TL tutuyor.Hadi bakalım beklemedeyiz.
  • 07-08-2014, 02:09:35
    benim 2 aya yakın oldu sipariş vereli hala gelmedi
  • 07-08-2014, 14:00:23
    kell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim 2 aya yakın oldu sipariş vereli hala gelmedi
    PTT'yi aradınız mı ?
  • 07-08-2014, 14:05:02
    Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT'yi aradınız mı ?
    hayır hocam, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
  • 07-08-2014, 14:05:41
    Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT'yi aradınız mı ?
    ben aradım takip numarası istiyor yurt dışı gönderimlerde isimle sorgulama olmuyormuş bir şekilde takip numaranıza ulaşmanız gerek dediler. sitede takip numarası için 5 dolar mı ne istiyordu astarı yüzünü geçiyor yani =)