Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PTT'yi aradınız mı ?
ben aradım takip numarası istiyor yurt dışı gönderimlerde isimle sorgulama olmuyormuş bir şekilde takip numaranıza ulaşmanız gerek dediler. sitede takip numarası için 5 dolar mı ne istiyordu astarı yüzünü geçiyor yani =)