• 13-07-2014, 00:55:47
    #28
    Rudborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabı kaçamak gibi verdiğine göre sende bilmiyorsun ne kadar zamanda geleceğini. Fiyat bilgin var mı bilmiyorum ama öğrenip şu firmayı aracılığınla, bir adet deneme bastırmak istiyorum. Bakalım görelim neymiş ne değilmiş
    Aracılığın için teşekkürler şimdiden.
    Hocam kaçamak demişsiniz ama net bilgileri verdiğimi düşünüyorum. Kargo dağıtım süreleri bellidir fakat aksaklıklar olduğu için bir teslim süresi vermek istemiyorum.
    haricinde öğrenmek istediğiniz bir şey var ise sorun ya da yeni bir konu açın bu işleri yapan kişilerden de teklif alabilirsiniz.
  • 16-07-2014, 16:21:10
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadastan davetiye bastirdim.bugun kargoya cikti.hersey suan konusuldugu gibi.elime gecince davetiyeler tekrar yazacağım. fiyatlar piyasaya gore uygun fiyat
  • 17-07-2014, 17:46:09
    #30
    http://www.davetiye.gen.tr/erdem-dav...iye-50608.html

    Bu davetiye için 500 adet fiyatı alabilir miyim?
  • 17-07-2014, 20:00:07
    #31
    DomainSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.davetiye.gen.tr/erdem-dav...iye-50608.html

    Bu davetiye için 500 adet fiyatı alabilir miyim?
    Fiyat teklifi geçilmiş olup satışlarımız devam etmektedir. Yarın bir aksilik olmazsa başka bir arkadaşımız için de baskı yapılacaktır.

    Saygılar,
    İyi çalışmalar.
  • 17-07-2014, 20:12:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    davetiyeler elim gecti.musait olunca fotolari eklerim.ayriyeter davetiye ile forumu davet edeceğim..Tesekkurler hocam
  • 17-07-2014, 23:25:06
    #33
    Merhaba hocam kısmetse 24 Ağustosta düğünüm var bende bu davetiyeyi beğendim 150 Tane lazım . Bir kaç yere fiyat sordum . Sizde 150 adet ne kadar olur ve aynısını yapabilecekmisiniz ? Mesajınızı bekliyeceğim

    http://www.sedefcards.com/urunler/5448.html
  • 17-07-2014, 23:44:25
    #34
    Bildireceğim muhakkak size.
  • 18-07-2014, 01:47:32
    #35
    ByTahmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam kısmetse 24 Ağustosta düğünüm var bende bu davetiyeyi beğendim 150 Tane lazım . Bir kaç yere fiyat sordum . Sizde 150 adet ne kadar olur ve aynısını yapabilecekmisiniz ? Mesajınızı bekliyeceğim

    http://www.sedefcards.com/urunler/5448.html
    Davetiyelerin baskısı firmadan alınıp üzerine baskı olarak yapıldığı için birebir orjinali oluyor. Fiyatı için yarın bilgi geçeceğim iyi çalışmalar.
  • 18-07-2014, 02:29:51
    #36
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiyelerin baskısı firmadan alınıp üzerine baskı olarak yapıldığı için birebir orjinali oluyor. Fiyatı için yarın bilgi geçeceğim iyi çalışmalar.
    Teşekkür ederim. Sizden haber bekliyeceğim. iyi çalısmalar