agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Davetiyelerin baskısı firmadan alınıp üzerine baskı olarak yapıldığı için birebir orjinali oluyor. Fiyatı için yarın bilgi geçeceğim iyi çalışmalar.
Teşekkür ederim. Sizden haber bekliyeceğim. iyi çalısmalar