• 08-06-2014, 20:45:48
    #1
    Merhaba,

    Yurtdışından iki adet s5 sipariş ettim, salı günü elimde olacak.
    Cihazların kaydı için pasaport kayıt hakkı gerekiyor.
    Satmak isteyenler ulaşırsa sevinirim.

    İyi çalışmalar.
  • 09-06-2014, 00:21:15
    #2
    Çarşamba günü Tr'ye dönüyorum. Eğer uygunsa 300Tl ye yapabilirim. Pm ile ulaşabilirsiniz.
  • 09-06-2014, 00:22:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    uygunsa 275 liradan yapabilirim
    hocam