• 25-04-2014, 12:38:35
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Yeni telefon aldığım için eski telefonumu satıyorum.
    Hiçbir sorunu yoktur

    Fiyat 200 TL Kargo Alıcıya aittir.
    Şarj Aleti ve ara kablosu ile gönderilecektir. yaklaşık 12-13 ay garantisi vardır. Faturayı bulabilirsem onuda göndeririim.




  • 02-06-2014, 23:33:00
    #2
    güncel satış devam ediyor.
  • 26-06-2014, 23:14:36
    #3
    uzun zaman sonra satış güncel arkadaşlar.
  • 28-06-2014, 12:42:20
    #4
    satış 200 TL'den devam