• 19-04-2014, 20:51:15
    #1
    Arkadaşlar yarın akşamki derbi maçını kiralamak istiyorum. Hd kalitede olursa sevinirim. iyi günler
  • 19-04-2014, 21:33:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende arıyorum teşekkürler.
  • 19-04-2014, 21:40:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende arıyorum
  • 19-04-2014, 22:04:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ben aramıyorum sağolun arkadaşlar
  • 20-04-2014, 03:07:30
    #5
    Hala aranıyor..
  • 20-04-2014, 10:44:09
    #6
    bende arıyorum
  • 20-04-2014, 11:49:46
    #7
    Bende arıyorum
  • 20-04-2014, 13:30:27
    #8
    Öncelik benim ona göre kimse almasın

    Hadi beyler yokmu kimse ya