• 11-04-2014, 20:09:31
    #1
    By_GRaYWoLF nickli arkadaşa satılmıştır. Konu kilit lütfen.
  • 11-04-2014, 20:18:39
    #2
    hocam alıcıyım pm atıyorum
  • 11-04-2014, 22:23:27
    #3
    By_GRaYWoLF nickli arkadaşa satılmıştır. Konu kilit lütfen.
  • 11-04-2014, 22:58:49
    #4
    telefon satın alınmıştırr.
  • 14-04-2014, 18:11:11
    #5
    Telefon elime ulaştı.

    Arkadaşın dediği gibi telefon belirtmediği birşey çıktı.

    Ekranda discoverde görülen ölü piksel yada floresan sorunu zannedilen 4 adet beyaz noktalar mevcut. Onun haricinde sıkıntı yok