Evime giren hırsız 2 Ay önce aldığım Asus N53-SZ007V model laptopu çaldı. Bataryasını daha kutusundan çıkartıp kullanmadığım için geriye kalan sadece o oldu. Alacak kişi ilk şarjını edecektir.
İnternetten araştırdığımda sıfır orjinali 80 TL civarındadır. Ben 50 TL'den satıyorum. Kargo ücretide bana aittir.
Alacak kişiye şimdiden hayırlı olsun. Lütfen pazarlık için yazmayınız.

