• 30-03-2014, 22:53:54
    #19
    Neymaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    98 alfa romeo 156 gerçekten güzelmiş. Başka yok mu önerebilecekler arkadaşlar ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:07 -->-> Daha önceki mesaj 14:30:05 --



    Hocam motor, km, renk, kaza durumları vs. nasıl ?
    1.6 Motor Km 201k'da lacivert, ufak tefek kaza geçirmiş ama araç çok diri duruyor. İç döşeme birazcık eski başka birşeyi yok. Arabanın yürüyenin de herhangi bir sıkıntı yok 3 tane ayrı motorcuya gösterdim. Keyfe keder satıcıyım satılması gibi bir derdim yok arabadan memnunum satarsam bir üst modele terfi edicem



  • 31-03-2014, 12:17:09
    #20
    Hocam bizde Fiat Brava var Yakıt konusunda gerçekten çok iyi bravaları öneririm.
    Sahibindende bir kaç buldum.Araçların benimle alakası yoktur.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...53758413/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...52983587/detay