• 23-02-2014, 22:29:25
    #1
    Arkadaşlar elimde sadece XL bedeni kaldı alana hemen gündüz kargolayacağım. Son ürün kaldı.


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:29:25 -->-> Daha önceki mesaj 22:26:22 --

    Arkadaşlar bugün alan olursa 30dan vereceğim boşuna evde bekliyor.
  • 02-03-2014, 20:02:43
    #2
    Yok mu hiç XL beden giyen
  • 04-03-2014, 19:30:25
    #3
    Günceldir